tisdag, oktober 21

Men tack då 3

Jag satt på Waynes i Akademibokhandeln (klart mysigaste) och kaffade idag. Tänkte jag skulle blogga lite om grått medan dottern masakerade en plastmugg. Men 3 hade bestämt sig för att jag måste betala för att använda "deras" internet (!) Och eftersom det var stört omöjligt att hitta ett Betala direkt-ställe på deras icke användarvänliga sida fick det vara.

Jag ville egentligen bara blogga att Attans vad snyggt det är med grått! Från topp till tå. Funderar på det i morgon.

5 kommentarer:

Peter sa...

Det hade jag velat läsa. Jag var grå från topp till tå igår. Väldigt stiligt. Toppade det hela med ett (1) grått hårstrå. Jag, George Clooney och Schyffert!

Linda K sa...

peter: *dånar*...

Anonym sa...

Jag var också grå idag. Grå polo, grå kostym. Fast svart-vinröda skor. ;)

Anonym sa...

jag var jeans&svart idag :) Min nya kofta från Best Behavior hann komma innan jag stack efter lunch - hurra!

Linda K sa...

snyggt med ett litet bryt-av :)

hedgehog: svart är alltid det nya svarta!