torsdag, oktober 16

O-glamour

Jag lånar en lista av Monokel. Den känns lite fel för mig, just därför kan den bli kul :P

Klänning - nepp, nyduschad i linne och trosor.
Smycken - guldkedja med diverse häng på. Förlovnings- och vigselring.
Hummerlimousin - jag tog bilen och veckohandlade. Den är inte jättelång och vit.
Skumpa - guu det hade varit mumma.
Festhumör - inte överdrivet. Ser fram emot att läsa någrs sidor Stephen King innan jag säger godnatt.
Förkylning - inte farligt.
Skvallerpotential - minimal här hemma.
Skor - barfot!
Väska - Mabel står där i hallen, ja.
Hår - blött bakåtslick.
Smink - borttvättat.

2 kommentarer:

Peace in mind sa...

Hemmakväll regerar...slår vad om att vi har det helt underbart fast på annat sätt i hemmets lugna vrå:)

Linda K sa...

peace in mind: det tror jag också!