torsdag, oktober 23

Alla tittar hit!

Värsta coola! Både för er och för mig.

Jag ska få designa locket till en egen Asus Eee PC 901. Ni vet, den lilla bärbara. En perfekt bloggdator att ha med sig i väskan (jag har testat med makens!)

Det är cool för mig. Cool för er är att ni kan göra samma sak! Om inte så länge drar det igång en tävling på msn.se där ni kan ta chansen att designa och vinna er egen bloggdator. Också en Asus Eee, fylld med Windows.

Jag håller postade om när tävlingen drar igång såklart. Och under tiden funderar jag på min egen design. Ni kanske får hjälpa mig lite…

6 kommentarer:

Camilla sa...

den tävlingen måste man ju va med i!

Linda K sa...

camilla: givet! :D

Anonym sa...

Jag skulle vara lycklig att slippa dela dator med tonårsdotter

Linda K sa...

att ha det gott: tävla! :D

Anonym sa...

Med en sån där liten slipper man släpa runt på en tegelsten! Vill ha! Känns både coolt, piffigt och praktiskt.

Linda K sa...

anonym: men visst! du måste tävla när det blir dags! :)