tisdag, oktober 21

Bara för att

dom är så in i bomben söta tillsammans.


10 kommentarer:

Anonym sa...

ja - det är dom verkligen, tänk om mina kunde sitta så där nära varandra utan att slåss ;)

Anonym sa...

MYCKET fina Vilka charmtroll

Anonym sa...

Hi hi...ja, jättesöta!

...och glada:)

Susanne och Pebbels sa...

Fantastilsk fin bild!
Kul blogg, jag har suttit och läst i 20 minuter. Dina muffisn var superfina (ska härma på nästa barnkalas) ;)

Åsa sa...

Som socker, var och en för sig och absolut tillsammans.

Solrosfrö sa...

Gullungar ;)

Birgitta sa...

super söta:)

Sara sa...

Ja, det är dom verkligen!
Mina tre bråkar mest just nu... :(

Linda K sa...

alla: tackar :)

dark and twizted: vad kul :D klart du ska göra spindelmuffins!

sagt o gjort sa...

Ja! Herregud de ser så gossiga ut. Glömde säga det då, men fotona från tekniska museét var helt fantastiska. Ge mig en man! Jag vill ha barn!