tisdag, oktober 21

Fråga Linda

Polly mailade mig och frågade en sak. Jag väljer att besvara frågan här!

Om jag bloppar grejor för tex två tusen. Är jag inte värd då nåt annat kul, för tex två tusen?

Svar: Kära Polly, allt det du tjänar på blopp måste in i kretsloppet igen. Självklart ska du köpa något annat för pengarna. Till exempel, rent hypotetiskt, skulle du kunna köpa nåt litet brunt med bokstäver på som matchar Noe?

Högaktiningsfullt
Filosofie doktor i shoppingteknik Linda K

Har DU en fråga som rör shopping? Kontakta din egen Linda K!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Precis! Right back into the kretslopp. Det var bara det jag ville höra. :)

Linda K sa...

polly: gud hör bön.

Anonym sa...

amen!

Linda K sa...

hedgehog: helig helig.

Solrosfrö sa...

Man måste ju hjälpa till med att få ordning på finanskrisen. Shoppa oss ur den helt enkelt...

Linda K sa...

fröet: jag tror vi har nåt här...