torsdag, oktober 30

Lite skit rensar magen?

Maken har alltid gjort och gör det fortfarande. Förfasas över allehanda bakverk som barnen tar med hem från dagis och skolan. Bullar, kakor, negerbollar... Baskilusker! Jo ja, jag kan väl hålla med om att det ibland känns tveksamt när dom små snorisarna skapat i matväg.

Men igår bakade sonen och en kompis kladdkaka på dagis. Och idag hängde det en liten plastpåse på hans krok. Sonen själv gillar inte kladdkaka. Det gör jag. Så jag fick den till eftermiddagskaffet. Det var banne mig den godaste kaka jag ätit på evigheter. Perfa kladd, sånt som jag aldrig någonsin själv åstadkommer.

Tack söta sonen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är det som är grejen med kladdkaka, att den oftast är godare dagen efter men oftast varar den ju aldrig så länge..:)

/Jessica i Malmö

No-one sa...

Du har lyckats väl med din son, LindaK!

Linda K sa...

jessica: min kladdkaka blir sällan god varken dag 1 eller 2.

pixalexia: mmm :)

Anonym sa...

Be om receptet och publicera det sedan i bloggen...

//Kojja

Linda K sa...

kojja: vore det en matblogg så... ;)