tisdag, oktober 7

There se was

Uträttade i mitt lilla centrum, och styrde sen kosan mot det halvroliga men dock kaffedrickbara fiket. För att dottern skulle få lite purre och så.

Vem sitter på fiket? Vem sitter på fiket i mitt kassa lilla centrum och äter en macka? Jo, det ska jag säga er. Carina Berg. Carina Berg sitter på fiket i mitt lilla centrum och ser jättefin ut. Fikandes med några kompisar.

Jag ville inte verka närgången så jag satte mig vid bordet bredvid och låtsasläste en Damernas Värld. Med kaffe, en snorig sotter och aprikospurre all over.

Hon lät precis som på tv (vad trodde jag, att en klingande gotlänska eller en skogshuggar-norrländska skulle bryta fram?) och såg sagolikt söt ut. Sådär naturlig.

Jag ska banne mig copycatta hennes outfit i morgon.

11 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Imorgon har jag klipptid... kanske man skulle göra en Carina... ;)

Linda K sa...

fröet: hon var fin nu :)

Anonym sa...

men ååh, du som älskar Carina - det var din lyckodag idag. Snickare OCH Carina Berg liksom :)

No-one sa...

"Jag ville inte verka närgången så jag satte mig vid bordet bredvid..." - ha ha ha ha!!! Vad rolig du är!

Linda K sa...

hedgehog: och en sak till som jag ska visa senare :P

pixalexia: :P

Anonym sa...

Hi hi!! Får väl hoppas att de andra borden inte va tomma då, lite misstänkt att man väljer bordet närmast annars!! Ser framför mig hur du sneglar över kanten på tidningen och ser lagomt oskyldig ut:-).
Må så gott.
/Annika.

Anonym sa...

Hi hi! Får väl hoppas att de andra borden inte va tomma då, lite misstänkt att man väljer bordet närmast annars!! Ser framför mig hur du sneglar över kanten på tidningen å ser lagomt oskyldig ut:-).
Må så gott.
/Annika.

Linda sa...

att du inte knäppte kort!! i smyg! liksom skjuta från höften eller nåt...

Anonym sa...

Äntligen Linda :-D! Närkontakt med din idol :-) Hon bor ju med Luuk i Enebyberg, not far from your lilla centrum om jag har gissat rätt på centrum :-) Har en pappa i Skarpäng så jag har passerat detta lilla centrumet-som-gud-glömde en del gånger :-)

Linda K sa...

annika: ha ha närå det var rätt välfyllt :D

linda: he he, liiite värdighet har jag :P

jessica e: nästan grannar :D

Unknown sa...

Hon var sjukt snygg i frillan i "stjärnor på is" härom fredagen.