tisdag, oktober 14

Byxorna, del II

Så här ser dom ut på Thelin-modellen:

6 kommentarer:

Var dags glimtarn sa...

Svårt att få till det där riktiga hänget fram men inget bak.....Eller? Jag tycker de är supercoola/snygga, men måste sitt bra på med, dvs utan massa krångel att man behöver dra i dem etc...

Pia Wester sa...

Lägg märke till att dom inte visas bakifrån :-)

Ann sa...

Tjena snygging!

Jag tycker dom är apsnygga! Ser ju så bekväma ut när det är lite lösare upptill.
Men det är väl en vanesak att det hänger lite. Tycker tex att dom är skitsnygga på dig, men på mig skulle det se jättedumt ut.
Förstår du min poäng?
Jag tycker dom är jättefina o har tittat på liknande.

kram kram

Linda K sa...

vdg: precis. jag har gärna visst häng i häcken på dessa. får gå coh dra i dom och känna efter :)

ann: mmm dom känns coola. ska känna efter ett tag till om jag trivs i dom. kram!

Anonym sa...

snyggare på dig tyckte jag :)

Linda K sa...

hedgehog: men gulle!