lördag, augusti 9

Och nu


13 kommentarer:

Frida sa...

Oh my god så gott. Kräftskiva måste styras upp känner jag!

Anonym sa...

bläääääk, jättestora röda skalbaggar...

Anonym sa...

Men herregud så smaskigt. Kurrkurr.

Petra sa...

Kräftskivor är roligt. Men kräftor är tyvärr äckligt :( Men bilden ser ut som en hummer och det är ju gott

johanna sa...

haha, skalbaggar..
ha en trevlig kräftelse! :o)

tant t sa...

Nam, ha en strålande kväll! Kram

Linda K sa...

frida: det var mumma!

hedgehog: är du seriös?! :O

anna krimskrams: anna min anna, var har du varit?!

petra: icke! det var gott gottigottgott!

sericea: det var det! :D

tant t: tackar :D

Anonym sa...

Har varit på vift! Nu har jag cirka 23828937 inlägg att läsa, jippi. Försökte kommentera på din andra blogg men det går inte, jag ser inte den femsiffriga koden. Snyft.

Linda K sa...

anna krimskrams: den är lite cp ibland den andra. kul att ha dig åter :D

Anonym sa...

Jag åt en massa ny kokta svenska kräftor som fångades i natt. Mannen åt korv och snabbmakaroner :)
Vilket är ju ganska bra, då får jag ju mer!

Linda K sa...

i mitt liv: hi hi, schysst fördelning :D

Anonym sa...

OM jag är seriös? Det kan du hoppa upp och sätta dig på, jag är rädd för skaldjur :)

Linda K sa...

hedgehog: lilla vän, nu går du miste! :)