onsdag, augusti 20

Feng shui Mulberry

Igår på väg hem pratade jag och Polly om dum-plagg. Såna där man går och suktar efter länge och till slut slår till på. Som sen bara blir liggande i garderoben. Man använder dom pliktskyldigast en eller två gånger, sen vill det sig bara inte. Men gör man sig av med dom? Icke. Dom ska ligga där och liksom värma garderoben. För att man typ älskar den där illusionen innan man köpte dom.

Jag försöker jobba emot detta mitt beteende. Därför är det (med sorg i hjärtat) dags för Aston att få en ny ägare. Han är helt rumsren och älskar barn.

8 kommentarer:

Pia Wester sa...

BRA uttryck och jättebra defintion på det, nu tycker jag vi myntar det: Dum-plagg. Sååå irriterande! Skriver du eller jag till SAOL?

Linda K sa...

ffp: vi myntar! om båda skriver har det kanske bättre effekt? :D

Anonym sa...

Den är jättefin, men jag har en Russell & Bromley. Skönt, då har jag sparat pengar - visst är det så?

Linda K sa...

marie: det är så! ;P

C. Meow sa...

Åh, vill ha .... Äh, har inte råd. VILL HAAAAAA. Han var väldigt fin ...

Linda K sa...

camilla: mmm han är en doll :)

Anonym sa...

Aaaaaaaaaaah. *frustar*

Linda K sa...

anna krimskrams: ha ha ha! he´s all yours :D