torsdag, augusti 21

I wanna tell the world

Det blev jeans!

5 kommentarer:

Linda sa...

snyggsnyggt! den där outfiten kommer jag att rippa väldigt snart...

No-one sa...

Grattis! Übersnyggt! Vill oxå ha röda ballerinaskor...

Kottemor sa...

Puh, jag var så förvirrad och orolig, bra du fick bestämt vad det skulle vara:)
Ursnyggt!
Me like dina röda skor och skulle vilja knycka dem bums:)

Borsökna Östergård sa...

...och mina vida Acne är super! Du är fin i dagens outfit! Jag kommer hänga här som vanligt och läsa, inspireras och kommentera, även om jag för tillfället lagt ner min egen blogg. Så, vi ses!

Linda K sa...

linda: u go girl :D

pixalexia: jag funderade på att bloppa dom men kom på att dom nog är rätt schyssta ändå :)

kottemor: ha ha, tack! det var både lagom och för varmt med jeans idag :P

ankiefontän: va har du lagt ner? synd! lova att inte försvinna! vida acne is da shit :D