lördag, augusti 9

Det hände sig att

Ibland händer följande mig:
  • Jag läser hos en annan bloggare om något fint hon sett hos ytterligare en annan bloggare.
  • Jag tänker: ja jo cool.
  • Jag passerar en butik lite senare. Hm det var här hon bloggaren hade hittat det där fina som den andra bloggaren gillade som jag också tyckte om.
  • Jag går in i butiken och kikar runt. Oj där hänger ju det där fina som den där bloggaren hade på sig och som...
  • Jag slår till på det där plagget som...
  • Jag är numera ägare till en likadan spetsbody som Sofi Fahrman. Ska jag skratta eller gråta?

    (maken ser iallafall nöjd ut)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Skratta, den var dösnygg!
Jag är också sugen men undrar.. kliar den? Tycker att spets kan ha en tendens att göra det ibland.

Anonym sa...

Den är ju RIKTIGT snygg
Använd den så mycket du kan i min ålder är det inte snyggt tyvär

Anonym sa...

Haha, jag har också tänkt att ge mig ut på jakt efter den, efter att ha sett den i Tarus blogg. Skönt att man slipper leta själv, det finns ju folk att åka snålskjuts på : )

tant t sa...

Skratta...och dansa lite...så blir maken ännu gladare ;)

Linda K sa...

emma: närå den är mjuk som en kattunge :)

att ha det gott: maken såg bestört ut när jag sa att man kan ha den under en kavaj :P

anna: that´s what blogs are for :)

tant t: det kanske jag redan har gjort :*)

Anonym sa...

hihihi
kom att tänka på 6 degrees of separation:
Förra sommaren var jag på bröllop - och där var Sofi F också, satt vid samma bord tom hon var mkt trevlig!
Fast det gills kanske inte som "steg" om du läst på en blogg om hennes blogg??
(skåneanna-sofi-x-lindaK=bara 4 juh!! trots avståndet och allt)

Linda K sa...

skåneanna: groovy! :D

Linda K sa...

skåneanna: HA HA HA :D

Taru Tuomi sa...

Åh, i vilken lindex-butik hittade du den?

Linda K sa...

taru: i mitt lilla centrum, det var den sista...