onsdag, augusti 13

Jag är av

Det är en igelkott i stan, och jag har en dejt!

10 kommentarer:

Linda sa...

men gud så trevligt!

Solrosfrö sa...

Sicken söt blus du har idag. Have a fun date ;)

No-one sa...

Ha ha, jag började läsa John Ajvide Lindqvists Människohamn igår och såg just att du också läser den :)

Gagga sa...

Konstigt att jag inte sprungit på dig under de dagar jag härjat runt i Stockholm. Återvänder till skogen idag.
Ha det så kul med fru Igelkott!

LindaLiten sa...

Du är snygg idag....SNYGG!

Linda K sa...

linda: och det var det!

jessika: en får tacke! :D

pixalexia: usch den är jobbigt läskig! :O

gagga: åh så synd! nästa gång vill jag ha en fika!

lindaliten: tack söta :D

Anonym sa...

tack för prima sällis :)

Linda K sa...

hedgehog: tack själv :D

No-one sa...

Oj då, jag som ville ha nåt mindre nervigt efter The Shining... pust...

Linda K sa...

pixalexia: men ack så bra :D