måndag, augusti 4

Förtydligande

Jag har cleevege idag, ville bara visa det.

17 kommentarer:

Åsa sa...

Det hade jag i lördags på Pride;)

Linda K sa...

stumpan: groovy :D

Anonym sa...

vadförnåt?

tant t sa...

Hey babe, du är superläcker!

Peter sa...

Japp, det har du. Uppfriskande så här på måndagen!

Linda K sa...

sandra: ja du vet visar ganska mycket bröst.

tant t: ;P

peter: tänkte det.

Pia Wester sa...

Neej, huvudet ska inte vara med begriper du väl! Längre ner med kameran ;-))

Linda K sa...

ffp: f*n.

Spiro sa...

O guuuuuud va fiiint! Bry dig inte om ffp, hon är bara avundsjuk! %oD När ska du visa ellos-baddräkten då? ;o)

Anonym sa...

Men vad fan? Snart kommer min arbetsgivare inte tillåta åtkomst till din sida och adressera den som porr;) Skärp dig kvinna! :)

Kottemor sa...

Hahahahaa, kunde dagen börja bättre än detta?!:)

Linda sa...

va, jag ser inte...?
:D

Anonym sa...

HAHAHAHAHA! Jaså det.

Linda K sa...

spiro: ellos och jag är inte kompisar :P

i mitt liv: HA HA HA! det är ju bara en mjölkmaskin :P

kottemor: förhoppningsvis inte :D

linda: dom är små men naggande goda ;D

sandra: :D

Kajsakarin sa...

Såg dig på Söder idag och tänkte att där är nån jag känner. Fnissade sen för mig själv.

Linda K sa...

kajsakarin :D

Linda K sa...

skåneanna: cleevege på jobbet skulle kanske locka fler forskare till biblioteket? ;D