torsdag, juli 10

Jag har en liten lista och på den står det


13 kommentarer:

Anonym sa...

Är det en rebus?

Minna sa...

Nä Polly - det är Lindas "I want to buy-lista". Det tror jag iallafall.

Anonym sa...

Jag har en liten lista och på den står det:
Krokar
färg
rollergrejor
hylla
gardinstång
spackel
golvpapper.
'
kul. not.

Peace in mind sa...

Min lista;

honungsjoghurt
keso
jordgubbar
skinka
grevéost
osv

Det känns inte direkt som att vi har samma sorts listor. Och inte så oväntat heller, när jag nu står med gödsel upp till anklarna ungefär. Dresscode: bikini o haglöfsshorts kombinerat m sandaler. Kram på sig, stilikonen:)

Spiro sa...

Vad ska du med en polaroidkamera till??

Linda K sa...

polly: nej det är en lista :)

minna: u´ve got the brains!

hedgehog: min lista är roligare än din.

anna funderar: nä matlistor är inte min stora grej. puss! :)

spiro: så cool!

Anonym sa...

Oki. Min lista:

Bag in box, minst 1 st
Pocketböcker, 3 st
bikinisar, 2 st
Skidkläder, 1 set
gummistövlar, 1 par
borste, 1 st
saltvattentvål, 1 flaska

Linda K sa...

polly: till havs, tiiilll haaaavs!

Pia Wester sa...

Långärmad tight top (Hale) finns på rea i min butik. Det andra kan jag tyvärr inte bistå med.

Anonym sa...

polaroid är kul, kolla på min facebook, har lite polaroider från peace and love i borlänge där.

bror

Linda K sa...

ffs: men guuu så mycket snyggt! jag blir galen :D

bror: om jag ska skaffa, hurdan ska jag skaffa?

Anonym sa...

vilken modell som helst som tar 600film (kvadratiska bilder som slängs ut automatiskt i fram på kameran). finns nya att köpa billigt tror jag.
bror

Linda K sa...

bror: ska kika, gillar dom :) kram!