tisdag, juni 3

Spionfasoner

En sak slog mig. En sån där djup tanke som drabbar mig med jämna mellanrum. Jag ser på Mordkommissionen och kan inte låta bli att undra. Om man blir spionerad på och fotograferad på nära håll, märker man inte det då? Så där när det bara smattrar fram 100 bilder. Likaså, närfolk blir förföljda. Om det sitter en snubbe med kikare i en bil utanför huset, reagerar man inte på det?

Lite som den blonda tjejen i skräckfilmen som springer runt i underkläderna i ett öde hus och inte fattar någonting när den galna mördaren står i duschen eller garderoben, tycker jag :P

...vänta nu, hur många Panodil fick man ta åt gången egentligen...

7 kommentarer:

Jo sa...

Hihi.. är det någon som är inne och kollar på eftermiddags-tv eller? :)
Jag kan tycka att även om man själv inte skulle se snubben med kikaren (han smyger ju ändå på en), så borde väl grannarna reagera? Du är ju lite kändis, så du får väl kika dig över axeln o se om du blir paparazzad? ;)
Hoppas att du mår bättre nu efter alla panodil!

Linda K sa...

jo: ja ja gä rpå bättringsvägen :D

Minna sa...

jag låg i buskarna utanför min kompis hus och fotade henne till en möhippa... heheh, hon märkte inget.

Kläm i dig hela paketet och blogga sen vettja - ser fram emot det med spänning!

Anonym sa...

Hahaha!!!snillen spekulerar, eller?:)

Linda K sa...

minna: ha ha ha, det är nåt med dig och buskar, minna :D

mmm, du skulle må då va?

cissi: ja nåt sånt :P

Annie - PD sa...

De märker ingenting... :D Jag kan smyga runt och fota både det ena och det andra... ;)

Linda K sa...

ja du är ju proffs! :D