tisdag, juni 24

I was promised sex

När jag blir besviken får jag ofta den repliken från Fyra bröllop och en begravning i huvudet.

Du har blivit utvald till kampanjen för Ellen - probiotika, mjölksyrabakterier mot underlivsbesvär. Att tacka ja är ingen garanti för att du kommer med i kampanjen, men de flesta som anmäler sig kommer med. OBS! En förutsättning för att anmäla sig till kampanjen är att du har eller har haft underlivsbesvär.

Shape up Buzzador, nu vill jag testa smink eller kläder!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick en eltandborste härom dagen .
ewac

Petra sa...

Ja, vad är det med dem? Underlivsbesvär låter inte så upphetsande.

Anonym sa...

Åh, fast jag är lite kär i Ellen-tampongerna! Fast har man inga besvär och dessutom ammar kanske de inte kommer så väl till pass liksom...

Solrosfrö sa...

Jag har fått två erbjudanden hittills - detta och något köpkort... Nej skärpning buzzador säger jag med!

C. Meow sa...

Räknas förlossning som underlivsbesvär, då platsar du ju ;P

malla sa...

Jepp...fick också det erbjudandet.... känner gärna för att samla lite vänninor för att prata underlivsbesvär och lovorda Ellen...... or not!

Jaaa - smink, ätbart, en bil kanske??? :)

Linda K sa...

ewac: u lucky bastard!

petra: bra omman har problem förstås, men det kan dom väl inte utgå från att alla har...

hanna: nä inte så värst ;)

jessika: enough is enough liksom.

camilla: jag har varit på efterkontroll och är som en nyponros down under, thank you very much :D

malla: en märkesväska?

PGW sa...

Jag blir mer och mer skeptisk till att anmäla mig till det där Buzzador!

Anonym sa...

onekligen en av 90-talets roligaste scener. särskilt när en mycket försynt man erbjuder sina tjänster och hon säger "bernard, i'm not desperate."

Linda K sa...

tpgw: det kommer en del trivsamheter också, tro mig. men det haglar inte precis kul grejer nu för tiden...

fredrik: HA HA HA!!! :D

Linda K sa...

fredrik igen: bernard som hon senare gifter sig med, eller hur?

Anonym sa...

samme man.

Linda K sa...

fredrik: :)