tisdag, juni 3

...och då kan vad som helst hända

Jag skulle vilja skriva ett förbluffande och intressant inlägg. Men jag är hemma och mammar. Jag har pyttelite feber. Jag sitter inomhus fast det är 25 grader varmt ute. Jag önskar mig mer en god natts sömn än en helkväll på stan. En vetekudde är min bästa vän. Det mest spännande jag gjort hittills idag är att prata med Länsförsäkringar.

Vad jag försöker säga är att jag inte känner mig så himla spännande. Men håll ut, snart blir jag superwoman igen!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan i vilket fall som helst inte hålla mig härifrån.

Anonym sa...

Inte jag heller... För jag är så himla nyfiken på den snygga blusen i paketet. Är på vippen att klicka hem en sådan också :) Fast jag borde låta bli - det har blivit så mycket kläder på ett kort tag.

Annie - PD sa...

Stackare :( Inte kul att ha ont, hoppas du kryar på dig snart... Skulle väldans gärna träffas snart och fika lite :)
kram på dig

Linda K sa...

tomas: gulle :)

annicab: klänning! men ja, det ska bli spännande att se den :D

annie: ja gäääärna en fika! inom kort :D

Linda sa...

Jag håller med samtliga ovanstående talare: dig gillar jag alltid, vill se klänningen och jättegärna fika. bättre sent än aldrig!
KRAM!

anna sa...

tycker du håller en utmärkt nivå trots feber och amning! känner likadant med förkylning och jättemage...

Linda K sa...

linda: hojta till när du närmar dig huvudstaden :D

fru a: hu, det kan inte var alltför kul att vara gravid i värmen! heja, inte långt kvar nu :)

Frida sa...

Nej ibland känner man sig inte så himla spännande när man mest bara mammar hela dagarna. Och mjölkstockning dessutom. Kvinna, du har det inte lätt!

Linda K sa...

frida: nä ibland är det sådär... :)