måndag, juni 16

Dagens skryt

Jag kommer i mina Sevenjeans utan stretch.

17 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

con gratts! Ser värsa bra ut på bilden i a f...

Var dags glimtarn sa...

:D Härlig känsla efet en graviditet. Mina jeans har numer gummisnodd istället för knapp ; )

Miss Upsey Daisy sa...

Respekt!

Sara sa...

Snyggt! Särskilt med svarta linnet, basic och bra!

Minna sa...

och de sitter snyggt också! Pingelinglepingla!!!!

Linda sa...

klart du gör! jättefin ju!

Anonym sa...

Jag är avundsjuk. och det eftersom jag inte kommer i mina stretchjeans.

Anonym sa...

Wow! Snabbt marscherat - och det UTAN pulver :D

Annie - PD sa...

Snyggo!
Bra jobbat :)

Anonym sa...

hurra alltså!

tant t sa...

Heja du, grattis :))

Anonym sa...

Härligt det är att komma i sina skinnyjeans :)

Linda K sa...

alla: tack och bock! :)

Fåfängan sa...

Wow...mkt bra skryt! :-)

Linda K sa...

fåfängan: tack :)

Anonym sa...

Jag kommer också i mina Seven jeans... det är bara att köpa en storlek större! /Anna

Linda K sa...

anna: mja, det är väl inte önskvärt :S