fredag, juni 27

Titta hon snackar

35 kommentarer:

Linda sa...

Supersött - min lilla son snackar också rätt mycket numera - det är verkligen underbart att se och höra.

Anonym sa...

Jaha. Skulle det där vara bra?

Vem skall stoppa mig nu så jag inte går och trillar maken runt lillfingret och gör oss en trea?
Blir det något faller ansvaret på dig...

Sanningen: Jag dör så hääärligt!

Linda K sa...

a girl: man dör en smula :)

mo: ha ha ha, först trodde jag du var arg på rikt! :D

Anonym sa...

Åh så ljuvlig hon är!!
Som Mo säger, blir det babyboom nu så skyller vi på dig ;-)

Anonym sa...

Jag är nästan aldrig arg på riktigt (om man inte frågar maken ;-)

Linda sa...

men jisses. jag dör också. men min livmoder lever, det känner jag!

Anonym sa...

Härligt! Ovant att höra din fagra stämma med;) /Adina

Åsa sa...

Underbart ljuvligt helt enkelt!

Anonym sa...

Men herre gud vilken söting :)

Minna sa...

hihi - sötisen. "har du fullt med prat i munnen?" hihihi!!!!

C. Meow sa...

Så underbar. Och så glad :)

Birgitta sa...

helt underbar! T om jag faller och blir riktigt sugen på en nr 3(riktigt ärligt så har jag varit det ett tag, efter att ha läst din blogg) men jag kan, ska,vill inte! Min killar är ju 12 å 14 nu å jag har nyss fått lite av mitt liv tillbaka och läntar inte efter att börja om. MEN mysigt lät det...

e sa...

Åh jag hade glömt hur gulligt dat där är. Det där leendet är inte att leka med heller.

Anonym sa...

Men hur söt kan man vara egentligen?

Anonym sa...

Hamnade på din sida av en slump och snokar omkring lite nu. Förstår att du har flera barn (två?) varvid en är bångstyrig och en pratig! Lillan är oemotståndlig - och säkert pojken också [när han sover i värsta fall ;)]!

Tjo!

Anonym sa...

Er det sånn svenske babyer snakker, altså?

Hun er vel bedårende, og igrunn mammaen også. ;)

Anonym sa...

Haha, Kame var det. Dumme hvitvinstastefeil...

Anonym sa...

Hi, hi! Visst klassas hon som en av världens gulligaste ungar?

Men hon rörde sig så att man nästan kunde förvänta sig en praktspya rakt in i kameran!

Linda K sa...

malou: jag tar på mig allt :)

mo: ha ha, samma här :D

linda: :)

adina: ja så låter jag, fast jag pratar inte alltid bebispråk ;)

alla: hon är som marsipna :)

birgitta: förstår precis. vi tyckte att carl som ju bara är 4 började bli så stor och så kommer det en liten bebbe och man är tillbaka p ånoll igen. men som sagt, galet mysigt! :)

ullrika: storebror är världens goaste han också. och som sagt, fyra ;)

kame: japp, så snackar vi här :P

linaemilia: hon befinner sig i en babysitter, det är därför det gungar :D

Anonym sa...

Gudars, hon snackar ju verkligen! ;)

Linda K sa...

helena: som bara den :)

Spiro sa...

Hihi, dom är för goa. Alexander hade en 1 timmes monolog för oss igår, dom har mycket att säga! :o) Lustigt att höra din röst också. Man gör sig en bild av hur människor låter lixom. För det mesta har man fel.. %o)

No-one sa...

Hon är ju supersockersöööt!

Anonym sa...

Söt som socker! Det är en härlig tid.

Anonym sa...

Underbart! Längtar om möjligt ännu mer nu tills jag får träffa bebben i min mage! 19 dagar till beräknat datum! :)

Linda K sa...

spiro: dom låter underbart! usch min egen röst låter konstig tycker jag, inte blir det ävl bättre av att man lägger på pipläge ;D

alla två : mmmm :)

sara t: åh vad spännande! :D

anna sa...

åh, dessa ljuvliga ljud!!!

Linda K sa...

fru a: dom raraste :D

Gagga sa...

Åh gud så underbart! Jag bara dånar inför denna sötnos o detta ljuvligaste snack!

Linda K sa...

gagga: mmm det är rätt härligt :D

Glamourbibliotekaren sa...

åååååååå så SØT!!!!! Jeg forstod alt hun sa! :-D

Linda K sa...

glamourbibliotekaren: visst säger hon kloka saker :D

Anonym sa...

Blir alldeles varm inuti!
/Anna S.

Linda K sa...

anna s: :)

Sunflower sa...

Jag har smält och dött en smula av det lilla vackra! *tår i ögonvrån*