lördag, juni 14

Snyggo

För ett tag sedan förde jag en diskussion med mig själv om vad som var mest nödvändigt i klädväg: en beige kjol, en gråmelerad eller en riktigt mörk jeanskjol.

Nu har jag svaret. Fick det när jag träffade min kusin härom dagen, som var iförd Filippa K:s übersnygga högmidjade jeanskjol. Gud. I. Brallan.

Den är snygg nu i sommar.
Den är snygg i höst och vinter med strumpbyxor till.
Den är till och med snygg hopvikt i garderoben.


Just nu ligger den och är snygg i en påse.

För övrigt kan jag upplysa om att eftersom denna dator inte äger något bildhanteringsprogram av vikt fick jag fotografera bildskärmen och sen använda Paint. Vad gör man inte.

6 kommentarer:

Frida sa...

kunde du inte bara print screen:at? ;)

Linda K sa...

frida:nä jag fick inte in den i paint då :(

Anonym sa...

Jag använder alltid paint till mina printscreeners. Men å andra sidan så funkade ju dit alternativ också ;)

Anonym sa...

Åh den kjolen hade jag fullständigt missat. Hur snygg som helst så där kör jag gärna copycat. För att inte tala om tröjan. Vilken butik kan den uppbringas i? Känns som att det är lite i slutet på säsongen...

Miss Upsey Daisy sa...

Jag kommer att köpa. Gud.I.Brallan.

Linda K sa...

anna: jag är väl inte så bra på paint. föredrar photoshop :)

marie: jag hittade den på Filippa K på Götgatan :)

miss ud: i brallan ja!