tisdag, maj 6

Satan i gatan vad kort

Alla springer och köper Acnes knälånga ballongiga kjol. Jag springer och köper en kortkort en på Urban Outfitters. Är det värdigt min ålder? Jag tvekar seriöst. Men den provades i all hast framför en spegel ute i butiken med brallor under, så det var svårt att fatta kloka beslut. Eftersom det är 30 dagars öppet köp tog jag hem den.

Saken är att jag kan ha den nu. Med magen. Om jag kan ha det det vill säga. Det är kanske en tjejkjol? Så där vippig och rar. Men för en 36-årig småbarnsmamma? Hualigen. Det blir seriös provning framför spegeln. När jag har tid. Tur att det var 30 dagar...

12 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att det är fler med kortkjolnojja.
När jag ser dig på bilden tycker jag absolut inte att den är för kort, för.. ja vad det nu är. Den klär en 36 -årig småbarnsmamma. (tänk på Englas kjolar då snackar vi på tokkort) Snygg var den dessutom. Jag förstår dock din känsla med för kort. Själv är jag exakt likadan. :) Keep !

Linda K sa...

cicci: mmm får jag tillbaka mina höfter och ben och blir ltie trevligt brun funkar den nog fint :)

Anonym sa...

Jamen... sådär med en neutral topp tycker jag du ser ut som en strålande 33-åring, det kan väl inte vara så tokigt?

Linda K sa...

mo: fniss, ser jag tre år yngre ut? ;D

Anonym sa...

Jo. Jag kan kasta in några år yngre till om du vill?!

Linda K sa...

mo: ja säg 29 snälla! :D

Fåfängan sa...

Tycker absolut att du kan ha kortkort...lite sugen jag med :-) Men som sagt, min mage har inte heller försvunnit sen bebben tittade ut. *suck*

Linda K sa...

fåfängan: den som väntar på nåt gott och gör situps... ;)

Smartasmia sa...

En förbaskat snyggåfräsch-justnyblivenmamma-somändåkanhakortkort-Linda K där! Och med det menar jag: finns det ngt att tveka på? Kram

Linda K sa...

smartasmai: du är en raring :D

Smartasmia sa...

Måhända en raring...men ffa en sanningssägare! Kram snyggot:D

Linda K sa...

smartasmia: kram :)