tisdag, maj 6

Så här kort



För kort? Den hänger nästan på höfterna...

29 kommentarer:

Peter sa...

För kort? Du har ju varit gravid för länge! Den är jättelagom lång ju, för guds skull!

Anonym sa...

Näää, inte för kort. Jättesnyggt!

Evelinas blogg sa...

Superfoxy! Du är jättefin!

Frida sa...

Jag säger lagom, perfekt!

Anonym sa...

Absolut värdig! :)

Anonym sa...

Skitsnyggt!

Minna sa...

Den är verkligen inte för kort! Ser prima ut!

Jag har fått lördag fm av Kemisten! Ah-jiha!

Anonym sa...

Hur fin som helst och absolut inte för kort. Toka där ;).

Anonym sa...

Håller med alla över mig - så snyggt och absolut inte för kort!!!
Malou

Polly sa...

Sitter som en smäck!

Ingela sa...

Absolut inte för kort. Jättefin ju!

Världen är liten… sa...

Ser jättefin ut när du står upp, frågan är bara om den går igenom "sitt testet"? Sitt ner på en stol, låtsas att du är på fest med både kända och okända människor, känner du dig fortfarande bekväm i kjolen eller sitter du och drar i den och önskar att den var lite lite längre?

Anonym sa...

Väldigt bra längd! Dessutom tycker jag det klär dig med några extra graviditetskilon ;)

Anonym sa...

så fin så fin!! behåll :)

Jo sa...

Håller med "världen är liten", klarar den sitt-testet är dn perfa! Den SER alldeles lagom ut för oss, men det är ju du som ska sitta i den :)

Anonym sa...

Jättesnygg kjol! Den ser inte för kort ut på bilden, men som någon skrev, testa hur det känns/ser ut när du sitter ned.
/Anna

Linda K sa...

alla: ok uppfattat. ska gör asittestet. tack, vad gjorde jag utan er? :)

peter: ja ja ghar nog varit gravid för länge ;)

minna: oiii oiii! blire åhlens då?

PGW sa...

Prova böja-fram-testet också, rätt vad det är tappar man något på marken eller hjälpsamt barn kastar iväg något som mamma ska apportera. Känns kjolen bekväm då också så är allt grönt!

Anonym sa...

Fråga bonus dottern?
ewac

Linda K sa...

tpgw: jag får skaffa såna där söta trosor med spets, som bebisar har :D

ewac: hon tycker nog jag är för gaaaammal och vill ha den själv :P

Anonym sa...

Inte för kort, perfekt!

Anonym sa...

perfa!

Linda K sa...

tack rara! :)

Anonym sa...

Dela?
Har du och Grynet lika glasögon?
ewac

Linda K sa...

ewac: he he, den är nog för stor för henne. jag vet inte, har vi? vilket gryn förresten?

Ann sa...

Ha ha- känner igen mig. Kjolen är INTE för kort. Det är bara det att benen har varit vinterklädda länge så det känns ovant. Precis som bikini i början av säsongen. Då är man ju typ naken på stranden känns det som ;)

Kram från Ann- en annan 35-årig tvåbarnsmor som inte vågar sig på fort kort heller ;)

Linda K sa...

ann: ligger något i det ja. kram! vet du, jag längtar efter dig när du är där borta, fast vi aldrig har setts :D

Anonym sa...

Absolut inte för kort! Du har kjolen, du har kroppen! :)

Linda K sa...

anonym: oh, tack :*)