onsdag, maj 7

Jag ger er...

Fröken Rosenknopp!

16 kommentarer:

Polly sa...

Gulle! *kastar slängpuss*

Smartasmia sa...

Tack:D

Peace in mind sa...

värsta gulliga bäbisen, är hon lik Carl?

Minna sa...

hahahah, gu' vilken söt onge!!!

Anonym sa...

Men sweeeeet! :)

Anonym sa...

Åh, så söt!
Nu kan jag skriva om mitt kvinnojoursträsk lite till!
Fick lite mer energi!

Anonym sa...

Hi hi...så söt.

Anonym sa...

"Livsfarligt" att kolla in här när du lägger ut bilder på den ursöta dottern. Har två gullepluttar själv, men det är inte utan att det rycker någonstans i livmodern...

Anonym sa...

ta hit ungen annars dör jag!!

Linda K sa...

alla: hon är en sockerbit!

anna funderar: ja dom är lika, säger alla. jag kan ha lite svårt att se, dom är väl för nära mig, typ :P

anonym: ja man blir lite knäpp :D

hedgehog: men kom hit då! :D

Miss Upsey Daisy sa...

Ni TRE är lika som bär!

PS.

Jag kollar Barnmorskorna.. "ditt" program :D

Linda K sa...

miss ud: :D

jag också!

Solrosfrö sa...

Hon gapskrattar ju också :) Goding

Linda K sa...

jessika: ja, muntergök :D

Anonym sa...

Vilken liten söt goding alltså!(Godingar menar jag förstås;)

Linda K sa...

bibbsan: ja eller hur :)