måndag, maj 12

Inte värdelös

Vad värdet grundas på? Ingen aning! :D

12 kommentarer:

Annie - PD sa...

Måste testa... :D
...

Jag fick bara 563 188 kr, tur att jag har två andra jobb så jag kan hanka mig fram :D

Linda K sa...

annie: ok var hämtar man ut pengarna? ;)

Anonym sa...

Hmmm... Min är bara värd 4932:-... Fast det är en aaaaning skillnad på våra läsarsiffror...

C. Meow sa...

Jag var belåten med mina 127 962 kr tills jag läste ansvarsfriskrivningen där tränade apor nämndes. Är det samma apor som sköter utbetalningen tro?? :D

Linda K sa...

kojja: man ska nog inte ta det så seriöst ;)

camilla: ha ha ha antagligen :D

C. Meow sa...

Och man vet ju hur apor är, de har väl satt sprätt på pengarna redan. Bananlikör och skumbananer ha ha

Anonym sa...

måste kolla vad jag är värd!

Anonym sa...

tja, 771 tusen, helt ok :)

Linda K sa...

camilla: hm man kan nog se sig i månen efter dom pengarna :P

hadgehog: då kan du köpa bågar!

Anonym sa...

Äh fasen, bara 125' här. Men men ge mig ändå ;)

Cecilia sa...

Min var tydligen värd 276 tusen, någon som vill köpa den? Den är ju billig jämfört med din ;).

Linda K sa...

fröken isakson: många bäckar små :D

cecilia: ha ha ha, maken tyckte också jag skulle sälja ;D