onsdag, oktober 10

Ändrade planer

Vissa kvällar kan jag göra upp storartade planer för vad som ska ske. Ikväll skulle jag ha fixat med nån bättre smyckeslösning, tagit hand om "löst" som ligger på skrivbordet, möblerat i garderoben, och säkert lite till. Men allt sket sig i och med att maken är ni-tjejer-snackar-om-att-föda-barn-men-ni-skulle-bara-veta-hur-det-känns-när-en-kille-är-riktigt-förkyld så jag fick åka och veckohandla. Sen gick luften liksom ur mig.

Få se nu då om Meredith tänker överleva...

5 kommentarer:

Minna sa...

själv har jag vart ute på promenaaaaad.

Polly sa...

När jag öppnar din sida och ser din dagens bild, så ser det ut som du har mössa på dig! Det är ovant med det mörka, men goddamn vad snyggt det blev.

Linda K sa...

minna: det är ju det jag säger! du är ständigt ute och går.

polly: ha ha ha, det ser ut som en peruk, jag vet! vi får vänja oss :D

Anonym sa...

Trött på en hårfärg som ser ut som en färghjälm?

hahahahahaha - med tanke på Pollys kommentar ;)

Jag tycker att du blev skitsnygg i håret, mörkt är the grej så här på hösten :)

Linda K sa...

hedgehog: tack söto!