torsdag, april 30

Nöff nöff

Jag såg en bikini på Åhlens idag. En rosa från Wera. Jag tänkte Den passar väl bra på mig som är skär. Gris möter gris. In i provhytten och prova.

Just ja. Säsongens första bikiniprovning. Den blekfeta sanningen kastas rakt i ansiktet på mig. Hallå hallå, jag söker Lindas kropp. Den är inte purung och inte jättesmal, men normal åtminstone. Kan det här cellulitiga bleka (inte ens rosa) schabraket vänligen kliva ut ur provhytten? Linda, Linda hallå...

Det blev ingen rosa bikini. Nix. Det blir svart baddräkt och burka i sommar.

8 kommentarer:

Minna sa...

Burkini.

Att ha det gott sa...

Du får mig ofta på gott humör
TREVLIG VALBORG

Pernillaheterjag sa...

Minna :-)

Anonym sa...

Haha, du är kul!

Tänkte höra om du har ett tips på bok som får en flygresa till NYC och åter att gå fort som bara den, särskilt hemresan... Inga svåra klassiker helst, annars funkar vad som!

Ha en bra helg! /Vera

Polly sa...

Okej damen. Du har inga celluliter. Sen må du vara hur blekfet som helst, men celluliter det har du icke! :)

Linda K sa...

minna: givet :D

att ha det gott: tack detsamma :)

vera: åh det finns så många! om du skriver in bibliotekarien har läst i sökfältet högst upp till vänster så får du en lista på de böcker jag läst och vad jag tyckte. bon voyage! :D

p: kom hit ska du få skåda celluliter. eller ännu bättre, vi möte i ett provrum på åhlens så ska du få skåda celluliter :D

Angelica sa...

Eh burkini för alle! Bättre än vassen! :P

Linda K sa...

angelica: :D

skåneanna: ha ha ha, den var ful :D