onsdag, april 22

Det var jag!

Mina 2 seconds of fame! Ha ha ha.

13 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

nu va jag tvungen o gå in o titta! snyy o oberörd av filmteamet du inte såg hehe

Petra sa...

Visste jag väl :) Det är inte kvantitet utan kvalité som gäller.

Fias kastruller sa...

Nu har jag också tittat! Måste ha missat det när det sändes på TV!!

Sara sa...

Då såg jag rätt! Kollade programmet igår och såg dig skymta förbi och tänkte "hmmm, det där var väldigt likt Linda K, fast det verkar ju konstigt att jag skulle känna igen henne så där snabbt". :D

Linda K sa...

fröken finemang: ha ha, jag hade nog tankarna nån annanstans :)

petra: ;)

fias kastruller: två sekunder är lätt att missa :)

sara: ha ha, imponderande! vet itne om jag hade känt igen mig själv :D

Camilla sa...

hihi vad roligt!

Jessica E sa...

Var ju det jag sa ju! Fattar bara inte hur du kunde missa allas vår Magnus bara :-). Du är ju som jag "Fem myror" generationen :-D

/ Jessica E, 73:a

hedgehog-sara sa...

åh - vad cool du ser ut :)

Linda K sa...

camilla: :D

jessica: jag hade såklart känt igen honom om jag hade SETT honom, men det gjorde jag inte :P

hedgehog: HA HA HA...

Minna sa...

Hahahah, nu har jag också sett! Du ser ut att tycka att det är rätt ruggigt ute...

Linda K sa...

minna: hutter och burr!

JenJen sa...

Men shit vad roligt! Och att du får reda på det genom kommentarerna på din blogg, det är väl att vara bloggkändis va?!?

Linda K sa...

jenjen: ha ha, ja kanske lite ;D