torsdag, april 23

Radioinfluenser

Eftersom jag kräks på låtarna i min MP3 har jag börjat lyssna på radio istället på väg till jobbet. Kunde jag blogga samtidigt som jag cyklar skulle jag nog komma upp i åtminstone 10 inlägg på väg till jobbet. Knäppa inlägg, men dock inlägg.

Låt se om jag kan minnas några...

Jo! Alla heter ju Kock-Erik, Lets dance-Klas, Mat-Eva, Färjan-Kurt, Baren-Sussi, och så vidare. Man skulle ha ett sånt namn. Jag tänker: Linda K-Linda!

Reklam för hundar med tandvärk. Jag finner det ack så överflödigt. Nämen voffsipoffis haj du tandväjk? Gny gny gnäll. Visst, ge hundarna bra-för-tänderna-mat, men skippa löjlet.

Tycka vad man vill om Alex, man det här var faktiskt roligt! Tror du att kakao är ett djur?

6 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag pallar inte klämkäcka speedade människor på morgonen. Jag vill bara ha musik utan trams....

Linda K sa...

miss ud: man misstänker att dom är höga på nåt.

Erika sa...

Haha så sjukt kul klipp!

Linda K sa...

erika. :D

Mo sa...

Men du är ju "Lääända Keeey", hur fan kan du ha missat det?

Linda K sa...

mo: aha, cool! men om jag ska ha ett sånt där "barne"-namn tänkte jag ;)