tisdag, april 21

Bara skjut mig

Vänta, jag ska bara säga till mig själv på skarpen.

NEJ, LINDA. Vi har pratat om det här om och om igen och du ska inte ha den. Låt den vara. Någon bättre behövande kommer att älska den. NEJ SA JAG.

Så. Jag kan se mig själv med den över axeln. Fullproppad med viktiga saker. I sommarklänning och sköna skor. På väg till nåt viktigt och roligt ställe. Ursäkta jag måste bara upprepa....

NEJ, LINDA. Vi har pratat om det här om och om igen och du ska inte ha den. Låt den vara. Någon bättre behövande kommer att älska den. NEJ SA JAG.

Så gör jag alltid med cravings, visualiserar för mig själv ett sammanhang när jag använder vad-det-nu-är. Men som sagt...

NEJ, LINDA. Vi har pratat om...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha, brukar läsa din blogg ofta och du skriver så himla roligt!! Kan riktigt se mig hur två små Lindor sitter i ditt huvud och diskuterar väskan. Kan faktiskt se mig själv spatsera omkring på stan med väskan. Min dator får nog plats däri så jag kanske kan få jobbet at betala :-)

/Annika

Camilla sa...

maj gadd vilken fin!!

Linda K sa...

annika. jamen köp den så jag slipper våndas!

camilla: eller hur!

Att ha det gott sa...

Här är en till som skulle vilja ha den
Kan man dra in dotters Englandsresa och köpa denna åt sig själv i stället???(skojar)

Linda K sa...

att ha det gott: ;)

Solrosfrö sa...

Jag tänkte man kunde ha den som datorväska jag när jag dreglade över den igår kväll på hotellrummet ;)

Linda K sa...

fröet: jag tänker att man kan ha den till allt, typ ;)

Jenny sa...

shit, vad snygg! måste nästan ha en lite överläggning med mig själv innan jag slår till. slösa har varit i farten lite för mycket men ändå... shit, vad snygg!

Linda K sa...

jenny: den är galet fin! överlägg itne för länge, då kanske jag hugger... ;)

Lisa sa...

HA! Nu kan ni sluta sukta efter väskan, för nu är den min! WOHOO! Vi kommer ha det så fint, så fint tillsammans, väskan och jag. Och det gööööör ingenting att jag kommer behöva leva på vatten och bröd hela resten av våren. Nej, det gör det inte.

Linda K sa...

lisa: hurra och grattis! bröd är gott :D