lördag, april 18

Man kan väl vara båda?

Are we human or are we dancers?

Jag hör väl fel igen.

6 kommentarer:

Linda sa...

Jo, du hör fel eftersom det ska vara "Are we human or are we dancer" - singularis alltså ;) Sjukt irriterande med felaktig grammatik!

Anonym sa...

klart vi är båda,,,klart som korvspad!!!!

tant t sa...

Damn, det där funderar jag på varje gång jag hör den...o tänker att jag hör säkert fel, som vanligt. "Åh Saara, kom ut ikväll - jag väntar i hörnet, det susar i säven". Eeeh, japp :)

Linda K sa...

linda: jag hör dancer, men det lät så vansinnigt fel att jag la till ett s!

anonym: såklart :)

tant t: HA HA HA!!!

skåneanna: man får sjunga vad man vill men knäppt är det :P

johanna sa...

ehum, nu kanske jag är ute o cyklar men dancers har inte det nåt o göra med såna som är lite egocentrerade? O då vill man väl inte vara allt på en gång...

Linda K sa...

johanna: det där blev jag inte ett dugg klokare av ;D