tisdag, september 23

*klick*

I veckan ska jag bli fotograferad. Sminkad först, sen fotad. Lite nervöst. Det är ju skillnad på att själv stå och flina med en kamera framför spegeln och att jamen liksom posera (make lööööve to the camera!).

Hu. Tur att jag har en kompis med mig. Och två ombyten. Ska man ha med sig. Vad vad vad? Jag funderar på svart kostym, bara. Alltså ingen skjorta eller så under. Eller kanske jeans och tisha. Och så borde man kanske ha klänning?

Alla som kommer att riva ner hela sin garderob inom kort räcker upp en hand! *räcker upp en hand*

14 kommentarer:

Annie - PD sa...

Kul :D Du kommer vara helt galant, det är jag säker på :)

tant t sa...

Verkligen spännande! Jag tror också att du kommer att vara strålande ;)

Anonym sa...

Åh så himla kul för dig! Mitt tips är att ta outfits som du känner dig bekväm i. Det enkla är ofta det snygga. Lycka till och ha roligt!

Anonym sa...

Hå hå hå... Kul! Då undrar jag förstås för vilken tidning det är (antar att det är en tidning?)? Även om du inte får säga det nu så lova att vi får läsa när det kommer ut i tryck. :-)

Sara sa...

Svart kostym låter kanon! Och klackar!

Solrosfrö sa...

Du kommer att stråla vad du än tar på dig!

Peace in mind sa...

Det gamla slitna "allt klär en skönhet" är sanning! Du är så himla söt i allt:)

No-one sa...

Hohooo, ser att du är inne på Stephen King igen! Efter ett par böcker skrivna av andra författare börjar jag nu känna suget efter en Kingbok. Den jag fick av dig, närmare bestämt!

Dorisettan sa...

OM man får önska outfit så önskar jag nåt riktigt bibliotekariskt som du är så grymt snygg i och alltid fixar en bra twist på!

sagt o gjort sa...

Åh Linda, min termos i gryningen! Tack för att du aldrig sviker mig på skrattfronten. Och vad gäller fisar på friskis, jag tycker att det är värre med alla gubbar i gamla sunk tishor som itne duschat sen maj. Det kommer nog bli bra hur du än gör på fotograferingen. Ha dee! /Anna

Pia Wester sa...

Spännande! Outfiten beror ju på sammanhanget, men jag röstar för bikini!

Var dags glimtarn sa...

Du kommer lysa både i kostym och jeans och T! Best of luck with the löve making ;)

Anonym sa...

jag blev inspirerad av dig och kör också halva priset på min bloppis idag! :O

Linda K sa...

annie: tack gulle :D

tant t: *kråmar mig*

frida: precis, enkelt tror jag också på :)

fimb: ha ha nä du, det är för mitt eget privata nöjes skull :P men om dom blir fina visar jag gärna här!

sara: eller hur!

fröet: men gulle!

fru kaos: ska du säga, fining!

pixalexia: har inte hunnit börja än, men jag ser fram emot :D

dorisettan: får se vad jag får till. tack söta!

anna: åh vad jag blir stolt över att få vara din termos i gryningen :D

ffp: HA HA HA!!! kan inte sluta skratta :D ... min mage HA HA HA....

var dags glimtarn: Plenty of lööööve I shall have ;D

karin: kikar förbi! :)