söndag, september 21

Blomsterflicka

På med mina Hunters och sen känner jag mig skapligt sånhär. Ska-bara det och det och det först, sen går jag ut och planterar murgrönor och gödslar stackar och sånt.

Kanhända med en Judas-pastill i mun!

UPDATE: Min man är relativt kass på komplimanger (fast jag vet ju att han tycker jag är finast i världen ändå) och han förstår inte alltid min klädstil. Idag utbrast han: Oj har du klänning på dig? Som om det skulle vara helt ovanligt? Men men, jag fattar å andra sidan inte krigsfilmer och spionspel.

4 kommentarer:

anna sa...

då vill jag genast ge en rungande komplimang: det var en FANTASTISKT fin klänning du har idag!

Linda K sa...

fru a: tack! h&m när det är som bäst :D

Anonym sa...

Jag skrattar högt!! Makens kommentar är som tagen ur min vardag. 100% igenkännigsfaktor :)
/Therese

Linda K sa...

therese: ;D