fredag, september 19

Ge mig ett L...

Snälla, kalla mig märkesbög för jag förtjänar det. Jag får kalla kårar när jag fövillar mig in på Cubus (trodde mig se en blommig klänning genom skyltfönstret, vimsade in, blev besviken och skyndade ut). Kappahl känns sådär. Lindex försöker jag verkligen med ibland, men det skiter sig så gott som jämt.

Så jag blir lite avundsjuk när the kofta to wear kommer just från Lindex. Den ser ju fab utalla donnorna, men jag ger mig den på att den skulle skita sig totalt på mig. Bara för att.

Å andra sidan har jag ju ett gäng småmärkesbögiga grå koftor. En från Filippa K, en från Benetton, en från Best behaviour, en från Massimo Dutti...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fast just Lindex har verkligen skärpt till sig tycker jag :)

anna of sweden sa...

Men HUUUR lyckas du alltid se så fräsch ut??? Om jag skulle lägga ut "dagens outfit" på min blogg skulle man inte kunna se skillnad från en dag till en annan! ;(

Pia Wester sa...

Jag veeeet, själv får jag ångest varje gång jag går in på H&M, jag försöker verkligen bita ihop och hitta nånting och prova en massa olika, för överallt på bloggarna ser man ju folk som ser helt fab ut i håäm-kläder.....samma sak med Kapp-Ahl och Lindex, jag försöker, men det funkar nästan aldrig....Åhléns och MQ går bättre.

Linda K sa...

hedgehog: precis! så varför kan jag inte shoppa där? :O

anna of sweden: ha ha, tack! man får försöka vara påhittig :)

ffp: hm kan funka finemang för mig, men that´s it :P

Anonym sa...

Hahaha Benetton var ju bara populärt i början på 90 talet egentligen, det är ju mest skräp. Tyvärr Linda, där avslöjade du din ålder ;)

Linda K sa...

anonym: eh, om du kikar på min header ser du att min ålder skyltas rätt friskt...

jag tror för övrigt att du har missat nåt, benetton är schysst hot igen.

sorry anonym, där avslöjade du din okunskap ;)