måndag, september 29

Drömma kostar inget

Om jag fick välja skulle det vara så här just nu:

*musik*

Där går maken och jag hand i hand på en gata i ett varmt land (nästan vilket som helst som är trevligt). Ungarna är hos mormor och morfar några dagar och längtar inte alls efter oss. Jag har nåt snyggt hängandes på axeln... vänta vad är det... jo det är ju en Mabel! Och blommig klänning till det. Vi sätter oss nånstans och tar ett glas bubbel och skålar för bara-för-att-livet-är-skönt.

*poff*

Ojdå, då ska väl jag börja med potatisplättarna då...

10 kommentarer:

Sara sa...

Oj, vad svårt jag hade att visualisera potatisplättarna efter den där dagdrömmen!

Solrosfrö sa...

Fy dig, inte poffa jag drömde mig oxå bort ju... ;(

Linda K sa...

sara: som tjocka och mycket små knöliga pannkákor? ;)

fröet: mmmm....

Anonym sa...

Det var allt en skön dröm så här en måndageftermiddag..
poffet var verkligen effektfullt!

Var dags glimtarn sa...

Men jag var ju där i helgen *blink* fast med kidsen, som enda undantaget ;)

Linda K sa...

batgirl: ;)

var dags glimtarn: jag skulle gladerligen ta med mig kidsen :D

Camilla sa...

vilken härlig dagdröm. och den kanske faktiskt går i uppfyllelse en dag också. :)

Linda K sa...

camilla: inte omöjligt :)

Anonym sa...

Klockrent!! En förälders vardag, du fick mig att le idag också!!
/Annika.

Linda K sa...

annika: :D