fredag, september 19

H&M levererar

Ny kappa = glad flicka. Eller... kvinna.

13 kommentarer:

Pia Wester sa...

Damn, vad snygg du var i koftan på bilden (pekar till höger)! Hade ju platsat som produktbild i butiken om den funnits kvar i sortimentet...:-)

Linda sa...

så där såg den INTE ut på mig! men jag håller med, ryggen är skitsnygg, ser inte ut som en billig HM-kappa. däremot så var det något med kragen och knapparna... nej, den åker tillbaka. jakten fortsätter!

Anonym sa...

Mycket fin - ser inte ut som någon budgetkappa precis.

Solrosfrö sa...

Ska hämta min i purpuuur idag på posten... ;) och sitter just nu här och myser i mina gråa best behavior kompis!

Ann sa...

Snyggt! Det kommer inte finnas en enda i min storlek när jag kommer hem i december. Värsta månaden att köpa vinterkappa.

Men jag måste fråga en gång till ang. budgivningen på Tradera.
Jag skall alltså dundra in med mitt maxbelopp typ 400kr (nu ligger jackan på 100)när det är 1 minut kvar? Inte hålla på att bjuda över den/dom andra utan köra ett eget race?
Jag är så kass på detta, brukar bara köpa när det är fast pris.

kram o tacksam för all hjälp!

Anonym sa...

Haha, vad trendig jag känner mig nu när jag ser att du köpt en likadan kappa som jag haft (fast inte på mig då) i en månad. Hur poppig som helst måste jag vara!
//Sara (som köper bootsen och kommer att bli så stylish!)

Anonym sa...

jag vill också ha en ny kappa! suck. jaja, jag får nöja mig med den från förrförra året.

*** kolla in mina auktioner! http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1786852&listtype=0 ***

Linda K sa...

ffp: gulle dej :D det är klart en favoritkofta!

linda: och jag önskar dig lycka till! :)

annicab: känns helt ok!

solrosfrö: vi är så lika :D

ann: precis! you go girl!

sara: ha ha, ja för jag är modemiraklet :D

emelie: ja kappor håller ju några år. jag gav upp min nu som varit med två graviditeter :)

Anonym sa...

Men VILKEN kappa är det? Kan du inte länka, pliiiis?

min H&M kappa från förra hösten höll bara en säsong tyvärr :(. Vågar man sig på en till månne?

Linda K sa...

b-m: ingen aning om vad det är för kvalitet på den här heller, men eftersom det var halva priset känns det helt ok ändå. om du kollar på kappor på nätet kommer den rätt sent, tror det är den vinröda som visas först :)

Anonym sa...

Funderar på kappan då den ser helfrän ut på dig. Men undrar dock om den verkar varm och vilken storlek du har valt?

Anonym sa...

Funderar på kappan då den ser helfrän ut på dig. Men undrar dock om den verkar varm och vilken storlek du har valt?

Linda K sa...

anonym: den är nog inte det varmaste man kan ha på sig vintertid. å andra sidan är den ju rätt bylsig så man kan ha en tjock tröja under utan problem. jag valde storlek 36, och den känns ändå rymlig :)