onsdag, september 5

Så många okända kända

Jag konstaterar att åldern tar ut sin rätt. Och att det är ganska skönt. Efter att ha bläddrat i Sofis mode kan jag konstatera att jag inte vet vilka hälften av alla kändis-donnor är. Såna där små spinkiga i tokiga outfits. Som har varit med i en serie, en film, en modevisning, som bloggar eller vad det nu kan vara. Här ett axplock:

Mollie King
Ellen Pompeo
Emily Hampshire
Ashley Greene
...
and the list goes on. Ni som vet allt behöver inte berätta för mig vilka dom är. Jag njuter snarare av att inte veta!

7 kommentarer:

Åsa sa...

Håller med dig i allt!!

Unknown sa...

åsa: :)

Anonym sa...

Sofies mode är väl en tidning som riktar sig till tjejer i 20-års åldern?

Unknown sa...

anonym: vet du anonym, jag tror man får välja själv.

skåneanna: men alltjämt en spinka!

Anonym sa...

Ja självklart får man välja själv vilken tidning man vill läsa.
Det var mer en förklaring till varför du inte känner igen en enda person som det skrivs om.
Trevlig ton..

Sara sa...

Hahaha, jag trodde att det var påhittade namn! EH... Aldrig hört talas om alltså.

Unknown sa...

anonym: ok.

sara: ;D