tisdag, september 18

Vilka är eliten?

Sveriges bloggelit intar Kista Galleria!  Bloggstjärnor från Sverige och världen kommer till Kista Galleria på lördag. Då öppnar Kista Galleria för andra gången sina dörrar till Sveriges största och mest prestigefulla bloggpris. 

Fast hetsa inte upp er för mycket, jag ska inte dit.

Nämenmankanjuundra. Vilka består Sveriges blogg-elit av? Maria Montazami till exempel. Hon ska vara där. Och hennes bloggande döttrar. Okej joråsåatte...

(Det här inlägget är skrivet med vänlig ironi utan förakt och i en paus när jag inte hade något bättre för mig. Så kan det gå.)

6 kommentarer:

Sara sa...

Jag tycker vi är eliten ;)

Peace in mind sa...

Tycker som Sara. Ni är eliten, utan tvekan.

Spader Madame sa...

Jag undrade också när jag sprang förbi skylten i Kista. Ska det vara så?

Linda K sa...

alla: we are all the winners we are all the best att vi får va tillsammans det betyder mest :D

Frida sa...

Det finns nog många olika eliter tror jag...

mis(s)match sa...

Håller med Frida!