måndag, september 24

Av alla tänkbara motiv

Jag är väl medveten om att smaken är som baken och att man får gilla vad man vill. Och för att uttrycka mig korrekt kan jag väl säga att om jag skulle välja en tavla som man får efter lång och trogen tjänst på jobbet är det här inte den första jag skulle välja. Den skulle inte heller bli mitt andrahands- och sjuttondehandsval. Om jag tvingades välja den skulle jag sannolikt råka tappa den ut från mitt fönster på åttonde våningen.

Pingvin som spelar golf. Den smärtar mig. 

7 kommentarer:

Sara sa...

Jag tror jag håller med dig ;)

Librarybeth sa...

Nä, jag tror inte, jag menar med säkerhet VET att jag inte skulle välja den tavlan. Inte ens om jag gillade golf!

mis(s)match sa...

Jag skulle inte ens vilja ha den om jag skulle få den utan att ha jobbat så länge!
Men det är samma med framsidan av läkarkatalogen som man varje år kan beställa som original...

Garderobenmin sa...

Jag blir f#n provocerad! Jävla pingvin.

Unknown sa...

sara: tack!

librarybeth: pingviner ska hålla sig i vattnet!

mis(s)match: det fantastiska är att folk kommer att välja den!

liten: ha ha ha! hear hear sistah!

Stefan T sa...

Den hinner nog bytas ut innan både du och jag försvinner från plan 8....

Linda K sa...

stefan: låt oss gemensamt protestera annars! ;)