onsdag, september 19

Kan du va själv

Vänta lite nu. Jag fick kommentaren Nice milf! dagens Flickr. Ska det tas som en komplimang eller är det mest bara nervärderande? Jag tänker några alternativ:

  • nån ung spoling som inte är torr bakom öronen och som går igång på mogna kvinnor. 
  • nån ung spoling som resonerar för att vara gammal är hon inte så tokig
  • nån inte nödvändigtvis så ung spoling som går igång på mogna kvinnor. Och fötter. Och silkessjalar...

* Eller menade personen Moro Islamic Liberation Front, a militant Islamist group located in the southern Philippines?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch, ta det som en komplimang tycker jag!

/Linda

Garderobenmin sa...

Inte mogen kvinna.....het person som råkar vara mor...med snygg-hedern i behåll!

Victoria sa...

Slog upp MILF och det betyder tydligen "Mothers I'd Like to F#ck", så det får du nog ta som en komplimang tycker jag.

Anonym sa...

Självklart komplimang!! //Pernilla milf-wannabe...

cruella sa...

Nummer två.

Unknown sa...

linda: i suppose ;)

liten: ;)

victoria: jo tack jag vet vad det betyder, vet dock inte om det är enbart positivt ;)

pernilla: såpass? :D

cruella: haha jag uppskattar att du sätter dig in i ung spolings hjärna :D