fredag, september 21

We are all the winners

Nu har jag gått igenom alla bidrag till tävlingen om Friends LEGO. Eftersom jag är ganska blödig får jag lov att blinka en och annan tår när jag läser om allt som ni alla gör för att hjälpa behövande barn. F*n vad bra ni är och vad skönt det är att höra att så många gör så mycket. Och att era barn är delaktiga och vill hjälpa!

Så ska jag då dra en vinnare. Så svårt. Det går ju inte att bedöma vem som gör mest och vem som gör bäst. Om jag får var lite flosklig så säger jag att alla är vinnare bara genom att vara såna som ger bidrag och stöttar på allsköns sätt.

I Legotävlingen går...

1:a pris till Lindakfan4ever. Bra jobbat och jag hoppas att grannfamiljens småtjtejer blir glada!
2:a pris (Olivias treehouse) till Maria. Lägg Legolådan i julklappssäcken till jourhem och kvinnojourerna!
3:e pris (Stephanies car) till Lena S. Överaskningspaket till Kajsa kommer lastat!

Maila mig era adresser till iabloggar snabela gmail punkt com så kommer legot inom kort.

Hemma hos oss tenderar lego att glömmas bort efter ett tag. När så sker kommer jag att skicka vår Friends LEGO-låda vidare via Våra barn välgörenhetsorganisation som hjälper föräldralösa barn på barnhem i Bosnien Hercegovina.

Tack alla för att ni delade med er av vad ni gör för att hjälpa! Jag ska göra ett inlägg utifrån era bidrag med tips på vad man kan göra för att hjälpa barn i nöd.

5 kommentarer:

Sara sa...

Oh nej, hur kunde jag MISSA den tävlingen? Véra älskar lego!

Lena S sa...

Men åhhh vad roligt!!! Kajsa kommer att bli överlycklig!
Skickar adress på måndag då jag själv är på semester.

LindaKFan4Ever sa...

Åh, den här tävlingen är jag faktiskt riktigt riktigt glad över att vinna! :-) Granntjejerna kommer att ÄLSKA detta! Tusen tack både ifrån mig och dem (trots att de inte vet detta ännu :))

Carina sa...

GRATTIS till vinnarna

Maria sa...

Sent omsider såg även jag denna glada nyhet - toppen! Blir extra kul ge bort julklappar i år!