fredag, september 28

Och till leoblusen...

Jag fick en fråga hur jag ämnar styla mig själv i leoblusen. Försökte först hitta bra bilder på andra på nätet, utan något vidare bra resultat. Så jag kollade istället i min egen klädkammare aka Flickr och plockade ihop vilka plagg jag tänker mig leoparden till.

Mitt tänk är att en leopardmönstrad blus inte direkt behöver ett par leopardmönstrade byxor. Och kanske inte heller en alltför uppsnoffsad dräkt eller kostym. Om man inte vill se sådär Östermalm-tantig ut. Vilket man för all del kan ha lust att göra ibland.

Men. Jag tänker: klä ner leoblusen. Med jeans. Både tighta och baggy funkar. Gärna en svart kavaj över. Och ska det vara kjol får den lov att vara svart och pennformad. Loeoblusen skall hållas kort!

11 kommentarer:

Unknown sa...

Herregud. Jag beundrar ditt engagemang.

Birgitta sa...

fast grå då...:)

Librarybeth sa...

Gilla på det!!!! Den är lövely.

Sara sa...

Älska leoblusar - jag har en i brunt, en i grått och jag avgudar dem båda :)

Anonym sa...

Snyggast med svarta lite korta jeans och vassa pumps (5). Tycker jag....
/Barbro

hege sa...

Er også på jakt etter grå. Tips om fine mottas med takk! :-)

Unknown sa...

jan: det är mitt stora intresse, mind you :)

birgitta: ja grå om man vill :)

librarybeth: jaa!

hedgehog: dom äger :D

barbro: ja rackarns trevligt!

hege: jag ämnar lägga ut en i min bloppis inom kort :)

Désirée sa...

Varifrån kommer blusen?

Unknown sa...

df: den på bilden är michael kors!

mis(s)match sa...

Snyggt!

Unknown sa...

mis(s)match: :)