onsdag, september 5

=¤/#"/¤"(/¤(?"/"¤/"#/&/#&"=!!! *

Nu ska jag be att få svära:

&/#¤&"&%&"!%#&/!%"()&)!!!!

Jag ska intervjua en person idag. Ungefär en och en halv timme. Jag brukar ha en sån där liten inspelare. Den ligger i detta nu hemma i cykelryggsäcken. Eftersom jag glömde. Vilket innebär att jag får ta anteckningar. För hand! Jag svär lite till:

=¤"&/("%&(%#(/&"#"//"?!!!!

* Förlåt att jag svor redan i rubriken. Hoppas jag inte skrämde er.

UPDATE: Jag tar mobilen! Om gud vill och arslet håller räcker batterieret. Tack Minna och Anonym för er klarsynthet.

6 kommentarer:

Minna sa...

har du inte en i smart fåååånen?

Anonym sa...

Har du inte någon sådan funktion i mobilen? De kan ju typ allt numera.

Linda K sa...

båda: javaf*n! har jag det i htc:n? var var?!

Minna sa...

I min iphone heter den röstmemon....

johanna sa...

Om du har office 2010 har du det magiska verktyget OneNote som du kan spela in och anteckna samtidigt. Om du sen klickar på en anteckning så spelar OneNote upp därifrån du tog anteckningen. Jag vet inte hur jag kunde leva utan OneNote innan :)

Unknown sa...

johanna: aha. ja nu löste det sig fint med mobilen. men tack för tips :)