måndag, november 1

Utmanar mig själv

Nej jag kan inte vänta på att eventuellt få en utmaning från nån. Jag kör!

4 tv-program jag ser
Berg flyttar in
Vampire diaries
...

Men shit jag är usel! Ser jag inte på tv som alla andra? Vad är det för fel på mig!!!

4 saker jag gjort idag
Duschat av en febrig dotter som kräkts i sängen.
Ätit frukost.
Tagit en dagens outfit i en hall full av sånt som borde vara i tvättstugan (som sägs bli klar idag).
Kramat om en nyvaken son och bäddat ner honom i soffan med barn-tv.



4 saker jag längtar efterFriska barn.
Värme (värme som utomlandssvettigt med en kall drink i hand).
Onsdag, för då har jag ledigt resten av veckan.
Torsdag, för då ska jag ut och äta med tjejerna.
Eftersom jag bara hade två på första får jag fem här, pilutta. Alltså: tvättstugan.

4 saker på önskelistan
Vit jul.
Glada barn (jag är präktig).
Gärna en resa, gärna till ett varmt land (där jag kan uppleva den där kalla drinken).
Slippa frysa om fötterna i vinter.

4 saker jag avskyr
Sjukdom.
Kräks.
För mycket att göra under för lång tid.
Dumskallar.

4 jag utmanar
Eftersom jag inte blev utmanad själv är jag befriad från detta. Men gör gärna som jag och utmana er själva!

2 kommentarer:

Anna sa...

don't mind if I do :D

Linda K sa...

anna: not at all :)