tisdag, november 16

Yvig

Jag har nått det stadiet när jag är så uttjatat färdig med alla  förberedelser för de kommande dagarnas internat med min sektion att jag mest bara larvar runt nu. Äter tårta. Bokar några resor (bara jobb, tro inget annat. Här svävar vi inte ut och åker till varmare breddgrader i mörkaste November, icke alls). Funderar på vad som kan ersätta min brist på baddräkt. Stackars min chef som jag ska ha ett möte med om en stund.

Usch jag drömde förresten att han sa till mig att jag var oduglig som chef. VADÅ BADDRÄKT ÄR VÄL OERHÖRT VIKTIG I SAMMANHANGET!? JAG MÅSTE JU VARA REPRESENTATIV PÅ INTERNAT!!!

4 kommentarer:

Maria sa...

Kom att tänka på dig när jag såg det här. Hon låter inte som mumin när hon pratar!

http://www.windowslive.se/mvh/post/2010/11/15/Engla-om-nya-Hotmail.aspx

Linda K sa...

maria: fascinerande!

Dorisettan sa...

Om du struntat i baddräkt/annat badplagg (=naken chef) så hade det knappast varit lämpligt heller. Det är liksom en tunn linje där.

Linda K sa...

dorisettan: ack så tunn!