tisdag, november 30

PeeWee

Då och då upptäcker jag att jag inte längre är en förhållandevis slank före förlossningshöftssmal 20-åring. Som när jag har kollat en massa bilder på den där brallan som sitter löst och ledigt på alla 20-åriga slanka före förlossningshöftsmala modeller och får för mig att jo men dom sitter säkert så på mig också!

Det gjorde dom nu inte. Jag tror att dom sitter ok (på en mindre slank efter förloss... ja ni vet). Det kan vara haremshänget jag känner mig ovan med. Får väl vänja mig på dagarna. Alla 29000 dagarna...
Det här är inte jag.

5 kommentarer:

Librarybeth sa...

Det är därför jag inte fixar det där med haremsbrallor, fyra kids har jag satt till världen. fatta.

Linda K sa...

librarybeth: jag har hört att det tar 8 år innan höfterna är tillbaka i normalläge igen...

Sara sa...

det stämmer inte, mina höfter har inte gått tillbaks - efter 16 år ;)

Anonym sa...

PeeWee har varit hemma hos mig och vänt. Jag förstår precis vad du menar....på dagarna...
/Barbro

Linda K sa...

hedgehog: damn! en myt alltså...

barbro: alla dagarna...