måndag, november 29

Style by Linda, del 6

...den är makalöst fin. Jag har dragit i den. Många gånger. Kan man inte styla till den så att man kan ha den nu? Linda! - vinterstyla den - jag har ju för 17 en kupong på Åhléns!

Hej Librarybeth!
Först och främst, du nyttjade väl kupongen?! Klänningen är nämligen som en liten bakelse och funkar alldeles utmärkt i minusgrader också (om man har ullångkalsonger på till jobbet). Nu talar vi alltså om den mönstrade sidenklänningen från Wera som hänger på reasnurrorna på Åhlens. Som känns väldigt sommar men som jag idag gör om till vinterplagg.

Jag gillar Madicken-looken. Det vill säga svarta strumpbyxor, svarta kängor och sen en söt klänning till. Funkar alldeles utmärkt vintertid. Så, så här blev det. Om jag skulle vara lite mer "office" hade jag kanske dragit till med en kavaj istället för kofta, men annars känns det som den ultimata kofttiden nu.

Pilutta dej pilutta dej...

4 kommentarer:

Pia Wester sa...

Jättebra tips! Jag tycker också det är skitsnyggt med svarta, gärna grova strumpbyxor och skor till en "ljuv" klänning. De andra tipsen var också guld! Jag ställer nog nån stylingfråga själv snart vad det lider....;-)

Librarybeth sa...

Åååh. Utbrister nu Librarybeth förtjust!! Då kupongen gick till en bra basickjol (frk) (dagens idag)känner jag nu att jag är tvungen att ta en lunchvända... du är så fin!

anna sa...

ÄLSKA Madicken-looken! perfekt ju, alla mina klänningar skulle få hänga hela vintrarna annars...

Linda K sa...

ffp: :D

librarybeth: ja iväg och prova! tack :)

fru a: eller hur! :)