tisdag, november 30

Vinterblomma

12 kommentarer:

Sara sa...

men åh - vad fin den var. Nu ångrar jag mig lite faktiskt...

Att ha det gott sa...

Den var fin

Sara sa...

Måste säga det igen - broschen är verkligen jättefin!

Linda K sa...

alla: den är liksom skitfin :)

Gyrid sa...

Så fin du er i dag - det synes ikke at du har bad hair-day eller er forkjølet!

Vil copy-cat deg i morgen...

Linda K sa...

gyrid: tack vad glad jag blir :)

Linn Carita sa...

Blomman är juh jättesnygg i verkligheten.. väldigt uppiffande till olika outfits =)

Linda K sa...

linn carita: den känns lite Louis Vuitton tycker jag. inte alls plastig utan gedigen (för att prata som min farmor gör) :)

Anonym sa...

Linda, funtar på att köpa denna andrahand men info-hjälp sökers med ljus & lykta: vad var ordinarie pris hos H&M?

//Jenx

Linda K sa...

jenx: hej! jag betalade 199 kronor för min i H&M-butik. lycka till :)

Anonym sa...

Linda >> Tack, då vet jag att jag inte vill betala 349-399 kr för den... Glad 3:e Advent!

//Jenx

Linda K sa...

jenx: rätt tänkt! tack detsamma :)