måndag, november 15

Tidigt ska syndaren vakna

Jag ska bespara er en tråkig beskrivning av min natt. Ni ska inte behöva läsa om att jag gick och la mig strax innan tio med dottern och antagligen somnade före henne. Att jag vaknade vid fyra av att maken snarkade och inte slutade med det trots ganska hårda sparkar så jag fick lägga mig i soffan. Och vem är intresserad av att höra att nån j**la maskin (fråga inte...) i vardagsrummet lät så mycket att inte ens öronproppar kunde stänga det ute? Att jag vid halvfem gick och la mig i sonens säng är helt oväsentligt. Fortfarande med öronproppar vilket ledde till att jag hörde mig själv andas jättehögt. Fick ett knä i ryggen också. Men sen sov jag nog faktiskt en knapp halvtimme innan klockan pep.

Pigg å gla - kexchokla!

5 kommentarer:

Librarybeth sa...

Då börjar man (jag) längta efter att få gå och lägga sin innan dagen knappt hunnit börja...

Linda K sa...

librarybeth: brr...

Anonym sa...

Men tänk att du ändå ser så pigg och fräsch ut! Beundransvärt! /Maria G

Lotta, been there, done that sa...

Nästa gång du kvartar i soffan, dra ur sladd efter sladd till skiten tystnar :D

Linda K sa...

maria g: tackar :D

lotta: ha ha ha! so be it :D