fredag, november 19

Någon tycker jag är vacker

Jag har fått fin utmärkelse av Att ha det gott.
Tacka och länka den som du fått utmaningen av. Tack!

Skriv 7 saker om dig själv:
  1. Jag är så mätt att jag nästan har ont i magen.
  2. Jag har i detta nu dotterns rosa prinsesskrona på mig.
  3. Inom tio minuter kommer jag att vara i säng. Igen :*)
  4. Det var länge sen jag hade så roligt och trevligt på restaurang.
  5. Jag älskar min man som bara den.
  6. Jag tror att mina barn sover nu. Men man kan aldrig veta så noga hos farmor och farfar...
  7. Jag planerar sovmorgon imorrn.
Skicka vidare awarden till sju personer:  Eftersom så många redan har fått utmärkelsen utmanar jag sju alldeles valfria bloggare! You go!

4 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Trevligt att få veta mer om dig

Karin L sa...

"....kommer jag att vara i säng. Igen."
Hahahahaha. Du e föööör rolig.

Anonym sa...

Såg en snygg svart kjol och tänkte på dig :-) Från Malene Birger på Tintin style! Knäppt jag vet....

ha en bra helg//Linda

Linda K sa...

att ha det gott: ;)

karin l: :*)

linda: åh, jag gillar att bli påtänkt :D tack detsamma!